fragment(e) din Tatăl meu obosit


La Malmö făceam lecturi entuziasmante dar neputând suporta climatul a trebuit să plec Acolo am întâlnit-o pe Catherine Mahoney o tânără actriţă o veritabilă stea (ridica ochii spre cer). Pohemele mele o vrăjeau ea mă adora şi familia o alungă din casă
Cu prilejul acela am început să mă pregătesc pentru o viaţă sedentară şi am săpat un canal de irigaţie în care am abătut o parte din apa unui pârâu care curgea în apropiere  După terminarea acestei lucrări m-am îndreptat cu taotă vitezs spre sud-vest
Îşi încheiase sandala cu o eleganţă de necrezut

2 Comments

Filed under poezie

2 responses to “fragment(e) din Tatăl meu obosit

  1. gellu naum este (si va ramine per sempre) un po(h)et singular si absolut fabulos!

Leave a Reply

