Dragă Freddie


În fiecare an îmi aduc aminte de ziua ta de naştere. Ciudat, nu? Am prieteni cărora uit să le dau telefon de ziua lor, sau mai nou să le scriu pe zidul de facebook. Ah, scuză-mă, facebook e o reţea online de socializare, când ai plecat tu nu exista aşa ceva. Nu ai pierdut mare lucru.

Îmi amintesc prin ’88, ’89 când priveam fascinat magnetofonul, ascultând piesele tale. Sunetele mă fascinau. Ştii ce mă mai fascina? Contorul magnetofonului. El înregistra timpul. Pe vremea aia timpul avea răbdare cu mine, cu noi. Timpul avea răbdare cu răstimpurile. Aveam 2 anişori. Încă erai pe aici.

Posibil să mă fi gândit că într-o zi te voi vedea în concert. Nu ştiam eu de Ceuşescu, de Zidul Berlinului şi de toate celelalte (cata)clisme ale secolului XX. Ai intrat în galeria marilor muzicieni pe care nu îi voi vedea niciodată cântând. Dar, cine ştie când ne vom întâlni şi vei compune piese pe versurile mele. Da, promit că voi compune şi în engleză. Sau, dacă nu voi angaja o traducătoare sexy care să traducă versurile în engleză. Oare e adevărat ce scrie Beigbeder? Că şi Versace şi Kobain şi Bokowski stau ascunşi pe o insulă şi râd de osanalele noastre? Te amuză idolatria unora? Te bucură admiraţia altora?

PS: Data viitoare să îmi trimiţi adresa ta de mail, ăştia la poştă sunt indiscreţi şi îmi deschid plicul…doar nu vrei să venim toţi pe insula Mercuria!

3 Comments

Filed under rock (în)terviu Praga, zona de rock

3 responses to “Dragă Freddie

  1. Cristina B.

    Queen! Îl iubesc pe Freddie Mercury,îmi pare foarte rău că m-am născut în anul în care a murit el și nu am avut șansa de a mă duce la un concert live.
    “Bohemian Rhapsody ” este ,pentru mine,cea mai bună melodie din întreaga muzică rock ,de-o construcție excepțională!

    Îmi place postarea ta!,
    Cristina B.

  2. Buna ziua,
    In speranta ca nu deranjez prea mult, as dori sa va intreb daca aiti fi dispus sa publicati in acest articol un link pe cuvantul “angaja”.

    Link-ul este: http://www.joburi-online.ro

    Cu deosebita recunostinta, Daniel

Leave a Reply

