Nina Vasile


începe să se schimbe lumea

o nouă practică poetică. pentru că ziua în care m-am întors în poem și el s-a întors cu mine acolo unde n-am mai simțit nici o lipsă. și avându-le așa pe toate, am fost în stare să fiu cel mai bun om de pe pământ. m/am întors către fiica mea cu iubirea în întregime. iar bărbatuil meu n-a mai trăit niciodată atâta frumusețe câtă începuse să încapă de după poemul în care mă retrăsesem fără să-l anunț.

(din volumul Poeme de putere, editura Vinea, 2011)

cu ocazia lansez rubrica poetică, cu o frecvență săptămânală…

Leave a comment

Filed under rubrica poetică

Leave a Reply

