Fates Warning, deseară


Nu am mai scris de ceva timp de muzică rock. În seara asta, după multă vreme voi asista la un concert de metal progressiv. E un fel alinare a suferinţei mele, mai bine zis a umorilor mele că nu am reuşit să văd încă două trupe monumentale. este vorba de Pink Floyd (slabe şanse) şi Dream Theater (dacă nici la anul nu vin, mă duc eu după ei, chiar şi în formula fără Mike Portnoy). La lista asta foarte scurtă se mai adaugă şi alte trupe de prog, care fie nu mai există, vezi Savatage, fie cu greu vor ajunge pe la noi. Aici vezi Porcupine Tree. Nu mă simt vinovat că nu i-am văzut pe Riverside anul trecut. Ăştia sunt nişte polonezi extrem de faini, desigur tot din zona prog. Şi ca să vedeţi cât s-a dezvotat piaţa concertelor de la noi, tot în aceeaşi zi au concertat Haggard, pe care am reuşit să îi văd pentru prima dată. Spuneam că nu mă simt vinovat din simplul motiv că voiam neapărat să văd haggard pentru prima dată şi mai ales că nu auzisem de ei până atunci. În genere, nu cred în puterea regretului, asta ca să o dau puţin în metafizică

Nu vreau să vorbesc de Fates Warning, pentru că nu ştiu prea multe despre ei. Doar un posibil set list, dar şi o piesă, care pot spune că e printre favoritele mele şi pe care mai mult ca sigur o vom regăsi diseară în recitalul americanilor.

Conform setlist.fm, acum 5 zile, Fates Warning a avut acest set-list în concertul de la Aschaffenburg, Germania. Mai mult ca sigur, aşa va fi şi în Jukebox.

În deschidere, Voices of Silence. Jukebox Venue, Str. Turturelelor nr.11, sector 3, ora 20:00

2 Comments

Filed under zona de rock

2 responses to “Fates Warning, deseară

  1. pacat ca n-ai fost la Riverside, o trupa de top in lume pe domeniul progressive-metal. Cat despre Fates Warning, ei sunt unii din fondatorii genului. Zic sa asculti discografia ambelor trupe, merita din plin.

Leave a Reply

