Dacă DT integral nu e, măcar Portnoy să fie


O veste minunată mi-a bucurat timeline-ul aseară. Da, nu îi mai spun facebook, îi spun timeline. În octombrie, conform celor de la rockstage.ro vom avea un concert Mike Portnoy, Billy Sheehan, Tony MacAlpine și Derek Sherinian la București! Dacă de la Pink Floyd mi-am cam luat gândul, la Doors nici măcar nu am avut cum să mă gândesc, apare o rază de Dream Theater și pe la noi.  Coroborat cu faptul că Portnoy e bateristul meu preferat din toate timpurile, va rezulta un orgasm muzical.

Mai jos aveți o mostră de Dream Theater, una bucată Mike și una bucată Derek.

Leave a comment

Filed under zona de rock

Leave a Reply

