Daily Archives: June 12, 2012

din Havel citire (I)


N-am mai scris de ceva timp pe blog. Am reușit să îmi termin disertația, pe care am și predat-o (o voi susține tot luna aceasta). ma reapuc/incerc sa scriu din nou, tema disertatiei mi-a dat si cateva idei privind un posibil roman, dar nu renunt la marea mea dragoste, poezia.

singurul aspect pe care nu cred sa-l fi neglijat in perioada asta a fost lectura. iata cateva citate din scrisorile lui Vaclav Havel catre Olga, scrisori trimise din detentie. Cartea a aparut la editura Art prin 2009.

Introspecția critică obsesivă este reversul medaliei pentru înverșunare.

Decât să te grăbești să recuperezi datoriile, mai bine adună toate cărțile împrumutate.

Dacă există ceva dincolo de mine sau de noi și cum există efectiv, acestea sunt lucruri pe care, evident, nu le știu și nu le voi afla niciodată, așa că nu văd de ce să ne batem capul cu asemenea probleme (…)

PS: urmează pe blog, luna aceasta recenzii la următorii autori: Cristina Nemerovschi -Pervertirea, Cosmin Dodoc -Autoportret gol pușcă (poeme despre ciute nebune) și Radu Vancu – Frânghia înflorită.

Leave a comment

Filed under citate